Popular Posts

Sunday, March 28, 2010

the true of love....

tiada guna bercinta jika tidak disayangi.....
tiada guna menyayangi jika tidak dihargai...
tiada guna bekorban jika itu dianggap bebanan...
tiada guna memberi perhatian jika itu dianggap mengongkong..
tiada guna memujuk jika masih mengulangi...

cinta bagiku telah banyak mengajar erti hidup...
tlah banyak dugaan kutempuhi...
tp kutetap sabar..

tp apa guna bersabar jika ia trus berlarutan..
tiada guna kumengalah jika kau tidak pernah akui kesilapan diri..

banyak kali ku fikirkan adakah aku yang selalu bermasalah...
adakah aku yang sengaja menimbulkan pergolakan dalam hubungan...
salah kah aku,,,,,??
salahkah aku memberi perhatian padamu...
salahkah aku cuba menarik mu daripada terus hanyut dengan dunia mu...
salah kah aku cuba membaiki untuk kebaikan dirimu...

jika dulu dirimu mengalirkan air mata supaya aku tetap dengan mu...
tp sekarang kurasa dirimu mengalirkan air mata kerana tersiksa dengan ku..

jika dlu segalanya boleh...
kenapa sekarang da berubah..

aku xpernah memikirkan dirimu aneh,buruk,
aku xpernah menghina dirimu..
ku menggap segala tentang dirimu suatu keistimewaan,keunikan seorang wanita...

erm... memang semua da berubah...
ku memegang pesan ibuku..
cri la pasangan yang sanggup menempuhi cabaran bersama2...

seseorang xkan berubah jika hatiya tetap utuh dengan cintanya..
seseorang xkan berubah jika cintanya makin pudar...
.....


No comments:

Post a Comment